Cù più di deci anni di sperienza di pruduzzione

Set di dadi taglienti rosa Sakura

Breve descrizzione:

Dice hè a parte più impurtante di D&D, è pò esse chjamatu u puntellu emblematicu di u ghjocu "Dungeon and Dragon". Tuttu ciò chì face u caratteru hè influenzatu da sta regula.


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

U core di D&D (Dungeons and Dragons) hè un inseme di regule matematiche, vale à dì, e "leggi di l'operazione di u mondu" - questu ùn esiste micca veramente per i caratteri di ghjocu, ma hè assai impurtante per u ghjucatore: sì una azzione pò riesce, Cumu determinà l'effettu di l'azione, sì l'effettu sia inevitabile o casuale, hè determinatu da questu inseme di regule matematiche. Ogni volta chì u ghjucatore prova à fà una azzione chì hà una certa probabilità di fallimentu, lancia un dado (questu riflette l'incertezza di u mondu obiettivu), è aghjunghje u valore di regolazione pertinente à u risultatu (questu riflette a capacità accertabile, a tecnulugia, l'ambiente è Altri fattori)

paragunatu cù u valore di destinazione (vale à dì, a probabilità di fallimentu pussibule per via di difficoltà è di vari fattori sfavurevoli), se u risultatu finale hè uguale o superiore à u valore di destinazione, l'azione hè cumpletata cù successu; à u cuntrariu, se u risultatu hè menu di u valore di destinazione, l'azione fallisce.

I dadi si basanu nantu à l'esempiu di a ciliegia giapponese. U purpurinu rosu hè piazzatu in i dadi, chì s'assumiglia à a sensazione di caduta di fiori di ciliegia, è hè pienu di vernice bianca per rende lu più immersivu.

Numaru di dadi richiesti

Avemu una grande differenza di prezzu trà i seti 50-2000. Se avete esigenze specifiche di citazione, pudete contattaci in ogni mumentu.

In quantu à a differenza di culore di l'immagine, dipende da a differenza di culore è di risoluzione di l'urdinatore persunale.

I specificazioni di u pruduttu sò D4, D6, D8, D10, D10%, D12, D20, a maiò parte di i quali sò aduprati in u ghjocu da tavola Dungeons and Dragons. U prucessu di produzzione hè u seguente: prima muffa, dopu modulazione di culore, è dopu lucidatura. Poi incisione nantu à a superficia restante, è infine culore è asciuttu à l'aria. Questu hè tuttu u prucessu di produzzione.

Avemu un vantaghju di fà dadi à angulu acutu. Usemu a lucidatura manuale per fà i bordi più taglienti è più distintivi.


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu