Cù più di deci anni di sperienza di pruduzzione

Insemi di dadi à punta rosa è turchinu

Breve descrizzione:

I Dadi, ancu aduprati cum'è dadi, sò un poliedru regulare, generalmente adupratu cum'è un picculu puntellu in i ghjochi di tavula, è hè unu di l'antichi strumenti di ghjocu. Dice hè ancu un generatore di numeri aleatorii chì hè faciule da fà è da uttene. U dadi u più cumunu hè un dadi à sei lati. Hè un cubu cù unu à sei fori (o numeri) annantu.


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

A somma di i numeri di i lati opposti deve esse sette. Questu hà ancu realizatu D4, D8, D10, D10%, D12 è D20 facci di varie forme di dadi, è parechji culori anu realizatu i sogni straordinarii di i ghjucatori.

Stu dadi hè fattu di materiale di resina, è u bordu hè un tipu à punta acuta. Senterà cum'è un bastone quandu si tene in manu. Questa hè a caratteristica di un dadi à angulu acutu. A cuncezzione di i dadi combina u rosu è u turchinu, è un film riflettente culuritu hè aghjuntu à i dadi, affinchì i dadi possinu vede sfarenti culori da anguli diversi, è i numeri sò decurati d'oru per fà i dadi più brillanti. In più una scatula di stampa di loghi persunalizata high-end, atmosfera high-end è di alta qualità.

Numaru di dadi richiesti:

U prezzu di a nostra quantità di dadi hè diversu, ci saranu prezzi sfarenti trà quantità diverse, è u prezzu persunalizatu hè calculatu separatamente, perchè ci sò sfarenti bisogni è piani persunalizati.

Se site interessatu à i nostri prudutti, pudete sempre cuntattateci per più infurmazioni.

I specificazioni di u pruduttu sò D4, D6, D8, D10, D10%, D12, D20, a maiò parte di i quali sò aduprati in u ghjocu da tavola Dungeons and Dragons. U prucessu di produzzione hè u seguente: prima muffa, dopu modulazione di culore, è dopu lucidatura. Poi incisione nantu à a superficia restante, è infine culore è asciuttu à l'aria. Questu hè tuttu u prucessu di produzzione.

Avemu un vantaghju di fà dadi à angulu acutu. Usemu a lucidatura manuale per fà i bordi più taglienti è più distintivi.


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu