Set di dadi à punta drago orientale
Stu cuncezzione di dadi si basa annantu à l'antichi elementi di l'Oriente, mette i stickers in i dadi per riempie, è in listessu tempu aduprate vernice d'oru per culurisce, mostrendu un sensu di alta qualità. In listessu tempu, u culore doratu apparisce in i dadi, ciò chì face u lettore di più in più esplorendu a curiosità per esplorà u misteru.
U numeru di dadi richiesti:
Se ùn sapete micca esattamente, per piacè date una stima, avemu bisognu di cunnosce u vettore approssimativu, perchè ci hè una differenza di prezzu enorme trà 50 insiemi è 2000 insiemi.
Per piacè ricordate chì u schema di culori prisentatu nantu à a visualizazione hè solu illustrativu. U culore di a resa è di e immagini viste nantu à u vostru schermu pò dipende da a qualità di u vostru schermu, da i paràmetri persunali di u vostru dispositivu è da altri fattori. U culore di u pruduttu finale pò differisce da Ciò chì vedi nantu à u schermu hè leggermente diversu, date un'ochjata à i culori attualmente dispunibili sottu, se site interessatu, cuntattateci per più infurmazioni.
I specificazioni di u pruduttu sò D4, D6, D8, D10, D10%, D12, D20, a maiò parte di i quali sò aduprati in u ghjocu da tavola Dungeons and Dragons. U prucessu di produzzione hè u seguente: prima muffa, dopu modulazione di culore, è dopu lucidatura. Poi incisione nantu à a superficia restante, è infine culore è asciuttu à l'aria. Questu hè tuttu u prucessu di produzzione.