Cù più di deci anni di sperienza di pruduzzione

Attualità di l'impresa

L'industria di i ghjoculi mantene ancu un ritmu di crescita di più di 6% in u 2020, cù una scala di vendita di 89.054 miliardi di yuan, continuendu à guidà u mercatu glubale. Cù u sviluppu continuu di a scienza è di a tecnulugia è di l'industria culturale, i ghjoculi ùn anu micca solu funzioni educative è di divertimentu, ma sò ancu necessarii per accumpagnà una crescita sana è felice di i zitelli. Ciò chì seguita hè un'analisi di a pulitica di i ghjoculi è di l'ambiente.

In 2017, ci era parechje cumpagnie di ghjoculi sopra à e dimensioni designate in Cina, è a maiò parte di elle eranu cumpagnie di esportazione. Sicondu l'analisi di l'industria di i ghjoculi, e esportazioni di ghjoculi di u mo paese in u 2019 eranu 31.342 miliardi di dollari americani, un aumentu annuale di 21,99%, chì era assai più altu ch'è u tassi di crescita di e esportazioni naziunali di u cumerciu esternu durante u listessu periodu. Cù l'aumentu di i costi di travagliu domesticu, l'imprese senza cumpetitività di u core è una scarsa redditività affronteranu una pressione operativa più grande, è u spaziu di vita di e fabbriche OEM hè gradualmente cumpressu. Ancu se parechje grandi cumpagnie di ghjoculi naziunali anu fattu avanzate in marca di ghjoculi è cuncepimentu IP, a so quota di mercatu hè sempre assai bassa.

À propositu di u sviluppu è l'innovazione di i dadi di ghjocu

U più grande secretu di i dadi automatichi chì battenu automaticamente si trova in i dadi. A differenza da i dadi solidi tradiziunali hè chì ogni Dice hè dotatu di cumpunenti elettronichi cum'è un mutore di vibrazione, processatore, lampadina LED di culore, batteria è micru, chì u rendenu unicu.

Quandu u micrufonu rileva un ditu cortu è forte, una tavula o una manu battendu, u mutore integratu Dice cumincerà à girà, è i dadi cuminceranu à saltà. Eccu ciò chì chjamemu dice magicu per cortu, chì pò esse sviluppatu in questu sensu.


Tempu di posta: Jun-21-2021