Cù più di deci anni di sperienza di pruduzzione

2021 33esima Mostra Internaziunale di Ghjoculi è Prudutti Educativi (Shenzhen)

U 1 d'aprile, a mostra di i trè ghjorni 2021 33rd International Toys and Educational Products (Shenzhen), a 12a Mostra Internaziunale di Passeggeri è Prodotti Materni è Zitellini (Shenzhen), 2021 International Authorized and Derivatives (Shenzhen) A mostra (cullettivamente chjamata "Fiera di i Ghjoculi di Shenzhen") hè finita à u Cunvenzione Internaziunale di Shenzhen è u Centru di Esposizione.

Sta mostra hà attiratu più di 1,400 ghjoculi, mamme è zitelli, carrughji, cumpagnie autorizate è derivate, è centinaie di millaie di novi prudutti debuttati à livellu mundiale, dimustrendu novi tendenzi è novi forzi in l'ecunumia di ghjoculi. A Fiera di i Ghjoculi di Shenzhen hè cunnisciuta cum'è "a paletta di u mercatu di ghjoculi cinesi". In u cuntestu di altre fieri prufessiunali di ghjoculi annullati o ritardati per l'impattu di a nova epidemia di pneumonia di a corona, a mostra di questu annu hè a prima fiera di ghjoculi prufessiunali di u mondu è hà attiratu molta attenzione.

A nostra sucietà hà attiratu molta attenzione, è i nostri dadi sò ancu diversi. Sicondu i dati ICv2, in u 2017, e vendite di ghjochi casuale in i Stati Uniti è in Canada anu superatu 1,5 miliardi di dollari americani (circa 10,2 miliardi di RMB) per a prima volta, righjunghjendu 1,55 miliardi di dollari americani, un aumentu di 8% paragunatu à u 2016. Da un puntu di vista di categurìa, e vendite di ghjochi di cummerciu sò calate di 3%, mentre chì e vendite di ghjochi di mudelli micca cummercializabili anu aumentatu di 32% annu à annu.

Ancu se e vendite anu toccu un novu massimu, in a crescita annuale da 2013 à 2017, a crescita di l'annu passatu è e vendite di ghjochi anu ancu toccu un minimu di cinque anni.

Cum'è u tippu di ghjocu chì conta a più grande parte di e vendite di ghjochi casuale, e vendite di ghjochi di cummerciu in 2017 sò calati da 750 milioni di dollari US (circa 5,1 miliardi di yuan) in 2016 à 725 milioni di dollari US (circa 4,9 miliardi di yuan), un annu -diminuzione annuale Di 3%. Cumu si pò vede da u tavulu quì sottu, u ghjocu Dungeons and Dragons hè assai populari, è i nostri prudutti più venduti anu ancu dnd dice nantu à Dungeons and Dragons.

wr 1


Tempu di posta: Jun-21-2021